2010. január 22., péntek

Találós kérdés

Szerintetek mi lehet a pohárban????;)

Várom az ötleteket....:)

És akkor a megfejtés ....
Ketten tudták pontosan + a húgom, de ő nem számít ezúttal:):P
Négyen sejtették, hogy köze van a céklához.
A többiek messze kalandoztak, de olyan dolgok is előjöttek, amire én álmomban sem gondoltam volna: rózsavíz, zselé, kanalas orvosság (ez utóbbi viszi a pálmát:D).
És akkor ... hát igen, KÁPOSZTALÉ van a pohárban. Úgy, látszik, az "itteniek" tudták.:) (A káposztát szüleim úgy sózzák el a hordóban, hogy vörös káposztát vagy céklát is tesznek mellé, ettől lesz ilyen szép színe. Ezúttal a céklától ilyen. "Uracskám" mai napig nem érti, hogy miért ez a természetes káposztalészín nekem: hát mert otthon mindig ilyen volt!!!)

Most úgy illene, hogy a nyertest-nyerteseket megajándékozzam valamivel, de bármennyire is törtem a fejem, semmi jó, frappáns nem jutott eszembe. Káposztalevet azért mégsem mernék postázni.:D
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki írt! Dög, Latsia, üdvözöllek a blogomon!:)
Szép estét, jó éjszakát mindenkinek!

19 megjegyzés:

Dög írta...

van köze a céklához? :)

Latsia írta...

málnaszörp? rózsavízszörp? megdermedt zselé? :-)

iri írta...

En is talalgatni tudnek,inkabb malna szorphoz vagy eppen eperszorphoz hasonlit ,de ha mar kitetted gondolom valami kulonlegesseg.Lehet piros narancs vagy piros grepruit.

Ági, aki főz írta...

valami céklás...

3 kislány, én meg egy férj írta...

Kinagyítottam a képet de csak egy apró fekete pöttyöt vettem észre, ami nyomra vezethetne.. Így marad a házi málnaszörp verzió de az túl egyszerű lenne, azt nem adtad volna feladványnak. Szóval kíváncsian várom a választ.

Ágnes

sedith írta...

No, gyűlnek, gyűlnek az ötletek!;):) Még nem árulom el, hogy mi az pontosan, annyit viszont igen, hogy vannak, akik megközelítették a dolgot! :D

Budai Evódia (mutter) írta...

céklából van.
Úgy örültem, hogy felismertelek az Erdélyi Konyha oldalain. MIntha tényleg ismernélek...:)Köszönöm az ottani recepteket is.

sedith írta...

Na, ha jön 10 válasz, megmondom, mi az. :) Még négyen, gyorsan... :)

Evódia, köszönöm. És, tetszett a lap, mi az, ami esetleg megfogott benne, vagy mit hiányoltál?

Wise Lady írta...

Naaa, ez nem ér! Most furdalja az oldalam a kíváncsiság.

ilgya írta...

ez nem lehet más mint káposztalé:) amit imádok....csorog a nyálam:)kaphatnék egy pohárkával???nyam nyam...

sedith írta...

Kuncogok, kuncogok ... na még ketten!:)

andi írta...

Céklának tippelem,így első ránézésre :)

Mindennapi Manna írta...

Káposztalére tippelek én is.

szepyke írta...

Kanalas orvosság (az eper ízű) felhígitva...

Gondolom, hogy nem nyertem, de azért megpróbálom!:)

szannalina írta...

Tudom! Én voltam a szállítója!

iri írta...

Nahat ekkora surges -forgas es miert?Kaposztale!De ertek!Bravo Edith!Ujbol felulmultad magad!

iri írta...

De azert jol bedoltunk!Egyhamar nem feledlek!

ilgya írta...

Akkor most mi ez? szétvet a kíváncsiság... :)

ilgya írta...

látom már....akkor eltaláltam:)

2010. január 22., péntek

Találós kérdés

Bejegyezte: sedith dátum: 19:21
Szerintetek mi lehet a pohárban????;)

Várom az ötleteket....:)

És akkor a megfejtés ....
Ketten tudták pontosan + a húgom, de ő nem számít ezúttal:):P
Négyen sejtették, hogy köze van a céklához.
A többiek messze kalandoztak, de olyan dolgok is előjöttek, amire én álmomban sem gondoltam volna: rózsavíz, zselé, kanalas orvosság (ez utóbbi viszi a pálmát:D).
És akkor ... hát igen, KÁPOSZTALÉ van a pohárban. Úgy, látszik, az "itteniek" tudták.:) (A káposztát szüleim úgy sózzák el a hordóban, hogy vörös káposztát vagy céklát is tesznek mellé, ettől lesz ilyen szép színe. Ezúttal a céklától ilyen. "Uracskám" mai napig nem érti, hogy miért ez a természetes káposztalészín nekem: hát mert otthon mindig ilyen volt!!!)

Most úgy illene, hogy a nyertest-nyerteseket megajándékozzam valamivel, de bármennyire is törtem a fejem, semmi jó, frappáns nem jutott eszembe. Káposztalevet azért mégsem mernék postázni.:D
Nagyon köszönöm mindenkinek, aki írt! Dög, Latsia, üdvözöllek a blogomon!:)
Szép estét, jó éjszakát mindenkinek!

19 megjegyzés on "Találós kérdés"

Dög on 2010. január 22. 20:18 írta...

van köze a céklához? :)

Latsia on 2010. január 22. 20:18 írta...

málnaszörp? rózsavízszörp? megdermedt zselé? :-)

iri on 2010. január 22. 20:32 írta...

En is talalgatni tudnek,inkabb malna szorphoz vagy eppen eperszorphoz hasonlit ,de ha mar kitetted gondolom valami kulonlegesseg.Lehet piros narancs vagy piros grepruit.

Ági, aki főz on 2010. január 22. 20:52 írta...

valami céklás...

3 kislány, én meg egy férj on 2010. január 22. 21:34 írta...

Kinagyítottam a képet de csak egy apró fekete pöttyöt vettem észre, ami nyomra vezethetne.. Így marad a házi málnaszörp verzió de az túl egyszerű lenne, azt nem adtad volna feladványnak. Szóval kíváncsian várom a választ.

Ágnes

sedith on 2010. január 22. 21:45 írta...

No, gyűlnek, gyűlnek az ötletek!;):) Még nem árulom el, hogy mi az pontosan, annyit viszont igen, hogy vannak, akik megközelítették a dolgot! :D

Budai Evódia (mutter) on 2010. január 22. 21:49 írta...

céklából van.
Úgy örültem, hogy felismertelek az Erdélyi Konyha oldalain. MIntha tényleg ismernélek...:)Köszönöm az ottani recepteket is.

sedith on 2010. január 22. 21:52 írta...

Na, ha jön 10 válasz, megmondom, mi az. :) Még négyen, gyorsan... :)

Evódia, köszönöm. És, tetszett a lap, mi az, ami esetleg megfogott benne, vagy mit hiányoltál?

Wise Lady on 2010. január 22. 21:59 írta...

Naaa, ez nem ér! Most furdalja az oldalam a kíváncsiság.

ilgya on 2010. január 22. 22:04 írta...

ez nem lehet más mint káposztalé:) amit imádok....csorog a nyálam:)kaphatnék egy pohárkával???nyam nyam...

sedith on 2010. január 22. 22:09 írta...

Kuncogok, kuncogok ... na még ketten!:)

andi on 2010. január 22. 22:30 írta...

Céklának tippelem,így első ránézésre :)

Mindennapi Manna on 2010. január 22. 22:59 írta...

Káposztalére tippelek én is.

szepyke on 2010. január 22. 23:00 írta...

Kanalas orvosság (az eper ízű) felhígitva...

Gondolom, hogy nem nyertem, de azért megpróbálom!:)

szannalina on 2010. január 22. 23:12 írta...

Tudom! Én voltam a szállítója!

iri on 2010. január 22. 23:29 írta...

Nahat ekkora surges -forgas es miert?Kaposztale!De ertek!Bravo Edith!Ujbol felulmultad magad!

iri on 2010. január 22. 23:31 írta...

De azert jol bedoltunk!Egyhamar nem feledlek!

ilgya on 2010. január 24. 18:34 írta...

Akkor most mi ez? szétvet a kíváncsiság... :)

ilgya on 2010. január 24. 18:35 írta...

látom már....akkor eltaláltam:)

Related Posts with Thumbnails